att hetsäta

uppfylld ända bak i ryggen. kärlekshandtagen.
kolhydrater. floursocker eftersom det inte köps hem socker eftersom jag inte kan hålla mig ifrån det.
klart jag kan.
jag frossar bara varannan dag. "ät regelbundet."
frosserimönster.
förstår det fortfarande inte.
alla typer av dagar och känslor får mig att frossa. men varför?
(för jag vill inte vara nära någon)
 
vill döda min kropp den är fet, klumpig, thick, skvalpig, lös. vill bara......
Varför kan jag inte vara snygg? För jag vill inte. Trivs med noll förväntningar:)))
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort