att framkalla ångest

jag älskar smärta.
fysisk.
psykisk.
men är obeskrivligt rädd för den andliga smärtan.
den som påmnner mig om mn obetydlighet.
vet precs hur jag ska tänka för att framkalla den.
den ger mig hyperventilationer. antlig ångest.
ett: jag kommer aldrg uppleva livet eller efterlvet ur något annat perspektiv än mitt eget.
två: tanken på en evighet i detta universum. det är det enda vi har. det finns inget som håller upp det.
tre: this is t. för alltid. jag kommer aldrig kunna leva i en alternativ värld.
fyra: om det inte finns något liv efter döden så finns det inget jag kan göra för att ändra på det och allt jag gör är bara ett försök till att försöka ignorera den grymheten och glömma den verkligheten.

Kommentarer
Sandra

Oj...att man älskar en sån sak. Intressant!

2013-12-29 @ 07:15:14
Hemsida/blogg: http://nattstad.se/sandoraa

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort