ska nå mina mål 5 maj

0800 - 2 frökex m smör o makrill i tomatsås
1200 - en halv kesoburk

1500 - lite makrill
1800 - halv kesoburk + olja + ett ägg stekt i smör, dessuton en minibit kyckling o lite blomkålsmos

2000 - en rejäl bit kyckling med blomkålsmos och smör
2300 två frökex m ost, hamburgerdressing o skinka. skål m blåbär, cocos o yoghurt

- springa upp o ner för trappan

- gå genom en körkategori
- plugga 9-12, 13-17. kvarts paus varje timme, halvtimmes paus kl 3
- läsa bibeln och be
- skriva/prata m vän
- plocka lite på rummet
- dricka ett stort glas vatten vid varje måltid
- fixa wifi

kesoplättar e fett äckligt lär mig aldrig...
åt för lite fett idag tror jag. darför kunde ja inte hålla mig sen

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort