ska nå mina mål 11 maj

oooooooooj.
alltför längesen ja skrev.
gått ner 4 kilo än så länge i alla fall!
Skulle ju vart två så känner att denna helgen får jag äta mörk choklad o dumleglass
med GOTT samvete.
På måndag kör jag stenhårt med kosten igen det blir inga problem.
jag pluggar sjukligt mkt (ett mål e ju tentan)
därför skriver ja så lite!
idag pluggas 45min 15min vila från 0915 till 1530. en timmes lunch. niceeee

dagens mat:
1830 = 2 ägg + champinioner + massa smör + 2 ostskivor + ett glas vatten
2300 = 90g 70%cocoschoklad + 1 glas cola maxi


kanske inte d bästa menmen så blire ibland, ingen ångest :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort