mybday

vaknade av att mor knackade på syskonens dörrar,
de sjunger o vi dricker the och jag får SVART CHANELNAGELLACK "Black satin" <3333333
oxå fint guldigt armband o en hårmunk, mer nagellack o strumpbyxor.
sen promenerar jag i solen till kristina får o va speciallärare. hinner måla naglarna på huk under en minitunnel på vägen. sen höra när barnen läxläste z<3333
lite ärdd att nån chefstyp skulle se mig.
sen va ja textilslöjdslärare.
fick veta att t kommer flytta till gbg <333333
sen promenera ja hem i solen igeen <333
sen satte ja mig på en solig bänk <333333 såg en mor med 2 barn <33333
sen gick jag hem o slappa. det plingade på dörren och en sypersnygg kille levererar 10 rosor från j <3333333
sen slappa ja lite mer tills ja o mami gjorde i ordning maten o efterrätten till när mormor, morfar o morbror skulle komma. även ms pojkvän m tittade förbi.
sen prata ja me jesi o papi i tele <333333333
vi hade en frågesport o ja va alldeles för tävlingsinriktad.
bigbrother.
slut!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort