fettoooo

just nu vill jag bara spy, men det går inte för det är folk hemma
hade endå inte kunnat
har testat flera gånger
jag klarar inte av det
--------------> jag blir fet
dagdrömmer om att verkligen KÖTTA upp min vänstra handled.
Se hur det röda köttet visar sig.
kött kött
varfr vill jag det?
det är likgiltighet
jagbryrmiginte
det är inte "ett rop på hjälp"
usch va jobbigt när folk säger så.
man har ju långärmat så att ingen ska se........
haha men på mammas fest hade jag klänning och nått random råkade se
oooooooops awkwasd moment
tur då att man bor i sverige och ingen vågar prata om rosa elefanter i alldeles för små rum

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort