blogglista

Namn: Cilla

Ålder: 20

Längd:
1.71

Sko-storlek: 40

Född: Sthlm (bödde där några månader har fortf dialekt)

Bor: Gbg

Gör just nu:
Lyssnar på Peter Lemarc <3 och processerar ett fint sms vet inte va jag ska svara....


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: eeeeeeeeeh. okej. hm. jag är inte rädd för att visa vad jag känner, jag är smart, jag känner min kropp (HAHA! MEN DET ÄR SANT!)

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: oooooooj va lätt hihi. Jag respekterar inte mina egna beslut, jag tror att jag förstår mig själv när jag inte gör det, jag glömmer ibland att vara snäll när jag blir för excited :C


 

Vad är du rädd för: Döden, att göra fel val, att min lillasyster ska glömma mig.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är vettig

Det roligaste jobbet du haft/har: HAr inte haft ett enda roligt. Jo när jag jobbade på cafe under gothia cup som typ 12åring.

Har du körkort och egen bil: Nej. ett av mina stora misslyckanden i livet. körkortet alltså.

När tog du ditt körkort: vf så dryg?

När grät du senast: HAHA! typ 10 min sen.

När skrattade du senast: Nyss skulle man kunna tro men det var mer ett hån än ett skratt. Skrattade kanske igår. Vet att jag skrattade i förrgår iaf. I skolan. Där skrattar jag nästan alltid. både ansträngt och härligt.

Vem åkte du bil med sist: Dick

Vem åt du mat med sist: Oj. Längesen. Minns inte. Gillar inte att äta med folk :C fikade ioförsig idag i kyrkan. men satte mig vid ett bord själv.

Vem sov du hos sist: Hm. Lääääängesen jag sov borta. Måste varit i paris hos M i december.

Vem sov hos dig sist: A

Vad var du rädd för när du var liten: Mörker, demoner, hundar

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Artist, sångare, dansare, författare, skådis. men mamma sa att det var för svårt att bli sånna saker. trodde henne :C

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Kanske 10. Men aldrig ngt allvarligt. bara psoriasis och självskadebeteendegrejer

Värsta smärtan du råkat ut för: När ångesten av att vara ensam efter ett uppbrott skär in i halsen och är som ett tjockt duntäcke på alla andra ställen.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När Jessica sa "Jag vill inte vara Jessica jag vill vara du" alltså kanske inte glad men stolt och jo glad för det betyder att hon tycker om mig.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Två mkt olika saker. idiot som skrev denna fråga. Det gjorde mig förbannad! Öht när folk som har makt, typ lärare eller läkare är IDIOTER och inte kan ta ett ansvar utan är äckliga maskiner.

Har du någonsin sportat: Ja.. va dansare som barn o tonåring.

Någon du ser upp till: Nej. Alla har fel. Utom Jesus då.

Vad finns alltid i din handväska: Diverse plastkort. läppglans. nycklar. häftigt! haha

 


Har du varit utomlands någon gång: Eh. Ja

Vilken plats var finast: Dominikanska Republiken. Utan minsta tvekan. <3333333333

Största stad/städer du varit i: Hm. Paris?


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nä..... låter som du hade ngt att erbjuda?

Rökt:
Ja. feströkt nån gång. asäckligt e de. wow va "personliga" frågor detta va... idiot.

Snusat: Nej. Känns mkt skabbigt o WTigt. o jag e mulatt så..

Druckit: nääääääääääääääää :O jo

Har du piercing eller tatuering: piercad tunga. och öron men skriver man d e man retard (hon som skrev denna innan mig skrev ja, öronen. ok...) va arg ja är idag?!?

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Stor, säker, snygg

Finaste komplimang du fått: Hm. Minns inte :C Att jag är den finaste personen som finns. tack j<3

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja. förlåt j :C

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: JA! Ditt fel J...

Har du någonsin fejkat en orgasm: Haha. nej. idioter som gör de.

Hur många sex-partners har du haft: 0.......

Har du någonsin gjort något kriminellt: Laddat ner musik o filmer. Plankat.

Har du snattat: Nä. Man borde ju gjort de sådär i 14års åldern. ingen som bryr sig om sånt ju.

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad. Aldrig bott på landet. kanske borde testa. är ju endå ensamvarg. men känns som de blir kallt :C

Hamburgare eller pizza: SVÅRT. När java liten va d hamburgare. Nu är ja vegitarian så måste nog säga pizza.

Kött eller fisk: Fisk. LAX!!!!! smörstektlax mmmmm.

Hund eller katt: Gillar inte djur. förlåt. men säger katt för de sköter sig själva.

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Mcdonalds. 100% nötkött ju.

Vin eller Öl: Vin. hatar öl. äckligt. att känna d på nåns andedräkt ger mig ångest.

Charter- eller skidsemester: SOOOOOOOL

Sverige eller Utlandet: Utlandet.

Sport eller nyheter: Nyheter!!!!!!!! hatar sport så fett ointressant

Hockey eller fotboll: Fotboll. Där ser man ju iaf typ folks huvven

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga. sorry j, men d visste du (han vet ej om min blogg)

Sommar eller vinter: SOMMAR. vinter=ångest

Vår eller höst: Vår=hopp 

Flyg eller tåg: tåg. så mkt mer romantiskt. va som helst kan hända på tåg. är lite flygrädd oxå.

Bil eller buss: Bil. Bil. Bil. självklart.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort