detta är jag

jag älskar att detta är jag
INGEN vet vem jag är som skriver
är så olidligt glad att jag aldrig ens berättade om den för min kärlek
för den är min. MIN
det är bara jag bara mina känslor och skriver bara för mig.
de enda som läser är några få vilsna stackare
och så några som på något konstigt sätt hittat hit och gör reklam
ja, de är ju vilsna med såklart.
man ska aldrig låtsas om att man hittat rätt
för det har man inte.
det är så skönt att tömma tarmen ibland,
hejdå!
Jag kommer inte svara på sms
eller fb-meddelanden.
inte för att jag någonsin kommer få det menmen.
J kommer märka.
Och familjen.
Men vem bryr sigggg?
"jag ångrar och jag sörjer att jag aldrig upptäckt förr från ditt hjärtas slutna rum fanns en dörr
till mitt hjärtas slutna rum fanns en dörr
till ditt hjärtas slutna rum."

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort