hejjjjjj

min kropp är himlans het
jag mår bra nu
nej
men bättre
jag ser ljuset i tunneln
jo, jag gör det!
jag kommer få ett körkort
jag känner mig för första gången glad för att
jag tänker att ett riktigt fint förhållande väntar mig
ett superfint
fyllt av respekt, intensitet, kärlek, värme, kreativitet, tillit, spontanitet
allt det där jag vill ha
för det är inte så svårt
inte när man är så bra som mig
att få det
och jag tänker inte nöja mig med mindre
jag är 21
och vacker
och ärlig
och underbar
vem som helst skulle bli kär i mig
och om han inte vågar
så vågar jag vara den modiga.
jag är inte blyg lägre.
jag kommer ta london med STORM
storm i tell you

idag åt jag:
0900 - 1,5 ostskiva
1200 - 1,5 ostskiva
1630 - 1,5 ostskiva
1810 - omelett (2 stekta ägg i olja, 2 ostskivor, oregano, vitpeppar, salt)

and my body loves it.
min kropp mår så så så så bra av lchf att d e helt sjukt.
den mår också så dåligt av kolhydrater att d borde va olagligt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort