del 9 - vi, vi, vi

Vi gick på teater med klassen.
Jag har ingen aning om vad den handlade om, men hans hand var varm och i min.
Mitt huvud vilade på hans högra axel.
Det var ungefär en vecka efter vi blivit tillsammans. Vi hade inte sagt något till någon.
"Vad hade du för mys igår?" pikade Amelia förvånat och påträngande nästa dag i klassrummet.
Då berättade jag. Några i bänkarna runtomkring hörde. Och Amelias lilla, men stora mun skulle se till att resten fick veta det inom en snar framtid. Skönt.
Fast Maria fattade inte förrän flera veckor senare när jag kysste honom efter en lektion.
På andra våningen.
I norra byggnaden.
Så himla lycklig tid.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort