del 5 - första filmen hos honom

Lenny var den första jag träffade från hans familj. J hade ordnat något hemmabioliknande på sitt rum för vi skulle se på Kopps. Jag noterade inte riktigt det smickrande i tiden han lagt ner förrän hans bror talade imponerat om anordningen.
Vi låg brevid varandra efter filmen. En liveinspelning från en KanyeWestkoncert spelades flera gånger om.
Vad är tid?
Han smekte sin hand över mitt ansikte. Fram och tillbaka över öronen. Håret. Han sa åt mig att slappna av.
Jag njöt i hela själen. Ögonen vilade och jag längtade så efter hans läppar.
Våra ansikten kom närmare ju fler låtar som tog slut och började om.
Hårda raplåtar med kraftig musik. De skrällde som kastruller mot plåtlock. Rakt in i märgen.
Han var så fin och så nära.
Våra läppar närmade sig varandra som motsatta magnetiska poler,
men övergick i att repellera som två pluspoler i en retsam lek.
Det var han som skrev reglerna, och jag älskade det.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort