17:05

13:45
- Nu har jag spelat fotboll
16:52
- Okej. Älskar dig :(
- Älskar dig med varför ledsen NN?
- Är alltid ledsen
- Inte när vi pratade i veckan då sa du att du var glad och mådde bra
- Fasad
- Men du sa ju det?
- Sluta dömma mig tack
- Jag dömmer dig inte. Saknar dig som en galning


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu kommer ni under en tid att få massa massa tillbakablickar från en kärlekshistoria.
Min kärlekshistoria.
Min största. stora. enda.
Allt som skrivs är direkt från verkligheten.
Det jag är osäker på skriver jag inte.
Det som är tråkigt förroligar jag inte.
Ska försöka fixa så det blir en 00:00 publicering per dygn.
Första delen är redan inlagd retroaktivt om man kan säga så.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort