mat av söndag


Patetiskt. Jag har misslyckats really badly.

08:15 Frukost: En stor portion müsli med mjölk.
13:00-14:00 Fika: FYRA chokladbollar och en toast med grönsaker.
15:00 Fika: Två tårtbitar.
18:15 Middag: Grillad kyckling med sallad och potatis.

Imorgon är en ny dag.

Men varför misslyckades jag?
Jag försökte tänka på mina mål,
mina tips MEN en tanke kom upp:
mina bröst börjar bli små!
Jag måste äta så de blir normala igen!
Men det är en lögn som jag måste genomskåda.
Sanningen är att när jag äter så lite och sen helt plötsligt fettsockerbombar min kropp,
då kommer allt sätta sig på magen!
Så tänk på det till nästa gång lilla sara.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort