ångest ångest ångest


Han tänker på andra tjejer. För att göra sig själv upphetsad.
Han gjorde det i alla fall.
Tillät sig själv fantisera ut saker om tjejer jag känner och inte känner.
Varje millimeter av mig äcklas om och om igen.
Men jag vet inte om alla dessa svenska fingrar äcklar mig mest.
Eller om det är kinesiska läppar.
Plötsligt ser jag en flyktväg.
Mina tankar kan inte sluta uppehålla sig vid dimman.
Rakblad. Ja känner hjärtat dunkar snabbare.
Jag har aldrig gjort detta förut.
Gick spetsen genom min hud? Nej. Men andningsfrekvensen förändras bara av känslan av det.
Ska jag kanske spy lite? Nej, någon kan höra mig.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort