everybody always leavs

J. jag blir galen. :( :'( mår så dåligt och du är inte här och inte inne och bara borta. jag är helt ensam. l
och mamma och d är för sig själva helatiden och jag passar inte in i den här världen utan dig. j vart är dina armar? Vart är din mage, vart är ditt ansikte? Du ska vara här med mig :( jag är så ensam. jag har ingen i hela sverige som är min. bara du och pappa är mina. i hela världen. och ni är inte här. vart är ni? kom tillbaka varför lämnar ni mig? :( jag kan inte vara själv. det passar inte mig. jag blir bara sjuk och sårad. varför fick jag inte följa med dig? varför fick jag inte följa med pappa? varför åker ni ifrån mig? / left behind

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort