han är förväntansfull


Tusen tidningars tankar
om orsak och
konsekvens. Kunskapen kring
herrarnas hemlighetsfulla historia.
De dyrkar damer,
som sockersött ser
fotbollsmatcher framför flickfilmer.

Och när det inte går som det ska blir det för mycket.
Jag var visst inte perfek, även fast du sa det.
I ungefär tio minuter var jag lyckligast i världen.
En liten medvetet eller omedvetet felförstådd komentar från dig
Och allt var förstört.
Men det vackra är att du älskar mig ändå.
Varje fras måste inte ens bestå av endast allitrationer.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort